Opis wiczenia
         TABATA
  • Tabata to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata. Tabata to formuła treningu opracowana w 1990 roku przez japońskiego naukowca Izumiego Tabatę. Początkowo trening był przeznaczony dla zawodowych łyżwiarzy, jednak z czasem zyskał popularność także wśród amatorów sportu. Tabata - trening aerobowy i interwałowy w jednym Tabata to czterominutowy trening, który polega na naprzemiennym wykonywaniu dwóch rodzajów ćwiczeń: anaerobowego, czyli intensywnego treningu interwałowego, podczas którego ćwiczymy wytrzymałość beztlenową. Kiedy wykonujemy ćwiczenia anaerobowe, nasze mięśnie pracują tak intensywnie, że krew nie nadąża z dostarczeniem do nich odpowiedniej ilości tlenu. Wtedy w mięśniach odbywa się proces spalania bez udziału tlenu. aerobowego (tlenowego), czyli umiarkowanego treningu, podczas którego mięśnie nie są obciążone nadmiernym wysiłkiem, co pozwala dostarczyć do nich tlen. Zasady treningu Tabata Celem treningu Tabata jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie - przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Tabata opiera się na 4 podstawowych zasadach: trening trwa 4 minuty, przez 20 sekund wykonujemy jak najwięcej powtórzeń danego ćwiczenia (np. pompek), 10 sekund odpoczynku po każdych 20 sekundach treningu, sesje ćwiczeń powtarzamy 8 razy. http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/tabata-czterominutowy-trening-metaboliczny-zasady-treningu-tabaty_41351.html

zamknij
 Harmonogram: SALA A

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
18.11.2019
12.11.2019
13.11.2019
14.11.2019
15.11.2019
16.11.2019
17.11.2019
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
(9:30-10:30) TURBO SPALANIE
SANDRA WIERZGOŃ
1000
-
-
-
-
-
LADY FIT
SANDRA WIERZGOŃ
-
1100
-
-
-
-
-
-
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
ZAJĘCIA +50 (TYLKO NA ZAPISY!665309346)
JULIA
ZDROWY KRĘGOSŁUP
OLA KOWALSKA
-
-
PILATES + STRETCHING
MONIKA MANN
-
-
1700
PILATES
BASIA B.
STEP - choreografia
BEATA
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
JOGA
MONIKA TOKARSKA
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
-
-
1800
TABATA
BEATA
BRAZYLISKIE POŚLADKI
BEATA
TRAMPOLINY DLA POCZĄTKUJĄCYCH
BEATA
(18:15-19:15) PŁASKI BRZUCH
BEATA
STEP dla początkujących
BEATA
-
-
1900
TRAMPOLINY /początkujące/
BEATA
ZUMBA
REGLA
LADY FIT
PACO
(19:15-20:15) TRAMPOLINY POCZĄTKUJĄCE
BEATA
PBU
PACO
-
-
2000
ZDROWY KRĘGOSŁUP
MAGDA
INTERWAŁ + PŁASKI BRZUCH
NATALIA RUSINOWSKA
CELLULIT ATTACK
NATALIA RUSINOWSKA
(20:15-21:15) ZUMBA
SEBASTIAN KUBIK
ZUMBA
PACO
-
-
2100
ZUMBA
SEBASTIAN KUBIK
JOGA
MONIKA TOKARSKA
TABATA
NATALIA RUSINOWSKA
(21:10) FULL BODY WORKOUT
NATALIA RUSINOWSKA
-
-
-
 Harmonogram: SALA B

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
patrz daty wg dat na gafiku sali A
-
-
-
-
-
-
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
-
-
1000
-
-
-
-
-
ZDROWY KRĘGOSŁUP
ANIA SKUROWSKA
-
1100
-
-
-
-
-
-
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
-
-
-
-
-
-
-
1700
-
ZUMBA DLA DZIECI 4-8 lat
Kasia :)
PILATES + ZDROWY KRĘGOSŁUP
MAGDA
-
ZUMBA DLA DZIECI 4-8 lat
Kasia :)
-
-
1800
-
MULTI CUBANA
REGLA
JĘDRNA PUPA + PŁASKI BRZUCH
MAGDA
HIP-HOP 8-14 LAT
KAROLINA NOWOROLNIK
-
-
-
1900
JĘDRNA PUPA + EXPRESS BRZUCH (NOWOŚĆ)
MAGDA
SMUKŁA SYLWETKA
NATALIA RUSINOWSKA
ZUMBA
EDYTA STASZOWSKA
ZUMBA
SYLWIA
JOGA
MONIKA TOKARSKA
-
-
2000
-
(20:30-21:20)PILATES & STRETCHING
MONIKA MANN
-
TRENING OBWODOWY
NATALIA RUSINOWSKA
-
-
-
2100
-
-
-
-
-
-
-

Strona g³owna  Promocje  Oferta  Cennik  Harmonogram  Galeria  Kontakt  Formularz 

 

 © 2000-2004 MULTi Fitness CluB.  Wszelkie prawa zastrze¿one