Opis wiczenia
         TABATA
  • Tabata to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata. Tabata to formuła treningu opracowana w 1990 roku przez japońskiego naukowca Izumiego Tabatę. Początkowo trening był przeznaczony dla zawodowych łyżwiarzy, jednak z czasem zyskał popularność także wśród amatorów sportu. Tabata - trening aerobowy i interwałowy w jednym Tabata to czterominutowy trening, który polega na naprzemiennym wykonywaniu dwóch rodzajów ćwiczeń: anaerobowego, czyli intensywnego treningu interwałowego, podczas którego ćwiczymy wytrzymałość beztlenową. Kiedy wykonujemy ćwiczenia anaerobowe, nasze mięśnie pracują tak intensywnie, że krew nie nadąża z dostarczeniem do nich odpowiedniej ilości tlenu. Wtedy w mięśniach odbywa się proces spalania bez udziału tlenu. aerobowego (tlenowego), czyli umiarkowanego treningu, podczas którego mięśnie nie są obciążone nadmiernym wysiłkiem, co pozwala dostarczyć do nich tlen. Zasady treningu Tabata Celem treningu Tabata jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej, czyli tlenowej oraz stymulacja procesów metabolicznych, a co za tym idzie - przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Tabata opiera się na 4 podstawowych zasadach: trening trwa 4 minuty, przez 20 sekund wykonujemy jak najwięcej powtórzeń danego ćwiczenia (np. pompek), 10 sekund odpoczynku po każdych 20 sekundach treningu, sesje ćwiczeń powtarzamy 8 razy. http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/tabata-czterominutowy-trening-metaboliczny-zasady-treningu-tabaty_41351.html

zamknij
 Harmonogram: SALA A

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
22.07.2019
23.07.2019
24.07.2019
18.07.2019
19.07.2019
20.07.2019
21.07.2019
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
(9:30-10:30) TURBO SPALANIE
SANDRA WIERZGOŃ
1000
-
-
-
-
-
AKCJA BIKINI
SANDRA WIERZGOŃ
-
1100
-
-
-
-
-
ABS CLASS - trening mięśni brzucha
PACO
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
PILATES
AGNIESZKA (instruktorka i fizjoterapeutka)
ZDROWY KRĘGOSŁUP
OLA KOWALSKA
-
-
-
-
-
1700
INTERWAŁ + PŁASKI BRZUCH
SANDRA WIERZGOŃ
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
PILATES + ZDROWY KRĘGOSŁUP
AGNIESZKA (instruktorka i fizjoterapeutka)
LADY FIT
MANIA
CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
-
-
1800
TABATA
BEATA
STEP - choreografia
BEATA
TRAMPOLINY DLA POCZĄTKUJĄCYCH
BEATA
ZUMBA
SEBASTIAN KUBIK
STEP dla początkujących
BEATA
-
-
1900
TRAMPOLINY /początkujące/
BEATA
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI + PŁASKI BRZUCH
BEATA
LADY FIT
PACO
(18:15-19:15) PŁASKI BRZUCH
BEATA
PBU
PACO
-
-
2000
ZUMBA
PACO
INTERWAŁ + PŁASKI BRZUCH
NATALIA RUSINOWSKA
CELLULIT ATTACK
NATALIA RUSINOWSKA
(19:15-20:15) TRAMPOLINY POCZĄTKUJĄCE
BEATA
ZUMBA
PACO
-
-
2100
-
-
TABATA
NATALIA RUSINOWSKA
FULL BODY WORKOUT
NATALIA RUSINOWSKA
-
-
-
 Harmonogram: SALA B

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
patrz daty wg dat na gafiku sali A
-
-
-
-
-
-
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
-
-
1000
-
-
-
-
-
-
-
1100
-
-
-
-
-
-
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
-
-
-
-
-
-
-
1700
-
-
-
-
-
-
-
1800
-
-
-
-
-
-
-
1900
ZDROWY KRĘGOSŁUP
AGNIESZKA (instruktorka i fizjoterapeutka)
SMUKŁA SYLWETKA
NATALIA RUSINOWSKA
ZUMBA
EDYTA STASZOWSKA
ZUMBA
wyjątkowo odwołane
-
-
-
2000
-
(20:30-21:20)PILATES & STRETCHING
MONIKA MANN
-
TRENING OBWODOWY
NATALIA RUSINOWSKA
-
-
-
2100
-
-
-
-
-
-
-

Strona g³owna  Promocje  Oferta  Cennik  Harmonogram  Galeria  Kontakt  Formularz 

 

 © 2000-2004 MULTi Fitness CluB.  Wszelkie prawa zastrze¿one