Opis wiczenia
         CARDIO
  • Trening kardio, zwany też treningiem wytrzymałościowym, to forma ćwiczeń mająca na celu poprawę wydolności serca. Polecana jest wszystkim osobom, bez względu na wiek czy poziom wydolności fizycznej. Trening kardio pomaga schudnąć, zbawiennie działa na układ krążenia, dotlenia i pozytywnie wpływa na funkcjonowanie całego organizmu. Trening kardio to każdy rodzaj wysiłku, który pobudza serce do wzmożonej pracy. Regularne treningi wytrzymałościowe wzmacniają serce, dzięki czemu może ono pompować więcej krwi bogatej w tlen. Proces ten przekłada się na lepsze dotlenienie organizmu, a co za tym idzie ? lepsze samopoczucie, mniejsze ryzyko chorób układu krążenia i zwiększenie efektywności przemian metabolicznych w organizmie. Największe korzyści z treningu kardio mogą uzyskać osoby odchudzające się, ponieważ w czasie długiego wysiłku organizm czerpie najwięcej energii ze zgromadzonych zapasów tłuszczu. Umiarkowane ćwiczenia kardio w czasie nie krótszym niż pół godziny to najskuteczniejszy sposób na szybką utratę zbędnych kalorii. Trening kardio ? korzyści dla zdrowia O treningu kardio mówi się, że przedłuża życie. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady ? uprawianie sportów wytrzymałościowych sprawia, że mięsień sercowy lepiej pracuje, mniej się męczy, a przez to wolniej się zużywa. To z kolei przekłada się na lepsze funkcjonowanie układu krążenia aż do późnej starości. Regularny trening kardio zwiększa przepustowość żył, co obniża ryzyko wystąpienia chorób takich jak zawał serca, udar mózgu, a także schorzeń przewlekłych: miażdżycy, nadciśnienia, cukrzycy, nadwagi i otyłości.

zamknij
 Harmonogram: SALA A

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
6.07.2020
7.07.2020
8.07.2020
9.07.2020
10.07.2020
4.07.2020
5.07.2020
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
-
-
1000
-
-
-
-
-
(10:00-11:00) CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
(9:30-10:30) TURBO SPALANIE
SANDRA WIERZGOŃ
1100
-
-
-
-
-
-
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
-
-
-
-
-
-
-
1700
-
-
-
-
-
-
-
1800
(17:45-18:45) SZTANGI
SANDRA WIERZGOŃ
(17:45-18:45) TURBO SPALANIE
SANDRA WIERZGOŃ
(17:45-18:45) POŚLADKI BRZUCH UDA
SANDRA WIERZGOŃ
-
(17:45-18:45) CARDIO
SANDRA WIERZGOŃ
-
-
1900
(19:00-20:00) TRAMPOLINY
BEATA
(19:00-20:00) POŚLADKI BRZUCH UDA
MAGDA
(19:00-20:00) STEP CHOREOGRAFIA
BEATA
(19:20-20:20) FULL BODY WORKOUT
NATALIA RUSINOWSKA
(19:00-20:00) TRAMPOLINY
BEATA
-
-
2000
-
(20:15-21:15) ZUMBA
SEBASTIAN KUBIK
(20:15-21:15) SMUKŁA SYLWETKA
NATALIA RUSINOWSKA
(19:30-20:30) PERFECT BODY
SEBASTIAN KUBIK
-
-
-
2100
-
(20:30-21:30) PILATES+STRETCHING
MONIKA MANN
-
(20:30-21:30) ZUMBA
SEBASTIAN KUBIK
-
-
-
 Harmonogram: SALA B

Poniedziaek
Wtorek
roda
Czwartek
Pitek
Sobota
Niedziela
Data:
patrz daty wg dat na gafiku sali A
-
-
-
-
-
-
800
-
-
-
-
-
-
-
900
-
-
-
-
-
-
-
1000
-
-
-
-
-
-
-
1100
-
-
-
-
-
-
-
1200
-
-
-
-
-
-
-
1300
-
-
-
-
-
-
-
1400
-
-
-
-
-
-
-
1500
-
-
-
-
-
-
-
1600
-
-
-
-
-
-
-
1700
-
-
-
-
-
-
-
1800
-
-
-
-
-
-
-
1900
-
-
-
-
-
-
-
2000
-
-
-
-
-
-
-
2100
-
-
-
-
-
-
-

Strona g³owna  Promocje  Oferta  Cennik  Harmonogram  Galeria  Kontakt  Formularz 

 

 © 2000-2004 MULTi Fitness CluB.  Wszelkie prawa zastrze¿one